13584
Book
In basket
(Promocja)
Media Planning to pierwsza na polskim rynku pozycja wyjaśniająca w sposób gruntowny mechanizmy rządzące procesem określanym jako planowanie mediów. Całość ponad 200 - stronicowej książki została podzielona na trzy części. W pierwszej zostały szczegółowo scharakteryzowane różne typy mediów począwszy od telewizji, a skończywszy na reklamie bezpośredniej i kinie. Obszernie zostały w niej także omówione rodzaje reklam stosowane w poszczególnych nośnikach oraz współczynniki służące planowaniu emisji reklam. Wszystko wyjaśnione bardzo prostym językiem i ubarwione ciekawymi anegdotami z historii mediów. W drugiej części zawarte są praktyczne wskazówki, w jaki sposób tworzyć media plan, jak docierać do grup docelowych, czy też jak planować wydatki budżetowe. Autor porusza w niej także najbardziej skomplikowaną kwestię - oceny skuteczności działań reklamowych. Ostatnie rozdziały książki poświęcone są omówieniu mechanizmów rządzących procesami percepcji odbiorców reklam. Można się z nich dowiedzieć w jaki sposób przy pomocy mediów modyfikować postawy kupujących. Jakie są uwarunkowania skuteczności reklamy, jak wpływa na proces zakupów ilość kontaktów z reklamą i rodzaj użytego medium, a także jakie są zależności wyboru mediów i rodzaju reklamowanych produktów.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
General note
Materiał pomocniczy dla Policealnego Studium Reklamy
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again