Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Šmid Wacław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Loska Magdalena
(1)
Nęcki Zbigniew (1947-)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Kobieta
(1)
Marketing
(1)
Marketing - poradnik
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Podatek
(1)
Promocja handlowa - encyklopedia
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Reklama - encyklopedia
(1)
Rynek finansowy
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Kotler o marketingu to książka, która ma dopomóc specjalistom ds. marketingu w dostosowaniu strategii i działań marketingowych do wyzwań nowego tysiąclecia oraz przygotowaniu firmy do wielkich zmian na rynku i w mentalności konsumentów, które to nowe tysiąclecie ze sobą niesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co decyduje o naszej atrakcyjności. Czy jesteśmy atrakcyjni czy też atrakcyjni się stajemy. Co zrobić, by zwiększyć swoją atrakcyjność. Czy ważny jest wygląd zewnętrzny? Jaką rolę odgrywa nasza atrakcyjność w kontaktach z innymi ? to pytania, jakie sobie często stawiamy. Autor wychodzi naprzeciw powszechnemu zainteresowaniu tym, co dzieje się w bezpośrednich kontaktach między ludźmi, zwłaszcza między kobietą i mężczyzną, i stara się wyjaśnić, co dla tych kontaktów jest najważniejsze. Odwołuje się przy tym zarówno do potocznego doświadczenia życiowego, jak i do współczesnych teorii psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Encyklopedia promocji i reklamy autorstwa dr Wacława Smida to unikalna pozycja na polskim rynku księgarskim. Zawiera hasła z dziedziny, która jest bardzo popularna, a zarazem nie do końca poznana przez Czytelników. Służyć będzie pomocą wszystkim zainteresowanym reklamą i promocją. Wśród nich uczniom, studentom i praktykom. Ze względu na stosowanie terminologii angielskiej będzie niezwykle pomocna dla nauczycieli języka angielskiego, tłumaczy oraz dla osób utrzymujący kontakty międzynarodowe w branży reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659(03) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykon menedżera stanowi kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Zawiera około 4500 pojęć i terminów używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są tu hasła z zakresu organizacji i zarządzania, finansów i bankowości, obrotu giełdowego papierami wartościowymi, prawa międzynarodowego, podatków, ubezpieczeń oraz transportu kolejowego, morskiego i lotniczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330(038) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej