13584
Book
In basket
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Stąd książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.(tanitom.pl)
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.13(07) (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 433-437
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again