13584
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Warszawa : "Placet", 1997. - 248, [7] s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcanie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności, uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej kompleksowości i dynamiki otoczenia organizacji.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. - Indeks. - Na okł. także tyt. t.: Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej