13584
Book
In basket
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Warszawa : "Placet", 1997. - 248, [7] s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcanie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności, uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej kompleksowości i dynamiki otoczenia organizacji.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659.4 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. - Indeks. - Na okł. także tyt. t.: Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again