13711
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej